Re: [MISC] Lego [OT]

Ugh!

Jeg har nu efter lang tids overvejelse taget springet og købt en kasse
mindstorms ...

Efter at have rodet lidt med nogle klodser og en windåwz, kommer nu
næste skridt: RCX + Linux = rigtig robot.

Er der mon nogle af jer venlige mennesker derude der har nogle links
til Linux software til RCX interface ? Jeg tænket ikke på div
udviklingsværktøjer, men nærmere erfaringer med/historier om Linux og
RCX kommunikation via USB eller IR.

Måske skulle jeg endda lægge Linux på min iPAQ og sætte den fast på en
robot ?

Mvh
Jakob "Jeg-bruger-alt-for-mange-penge-på-legetøj" Bindslet