Re: [MISC] Nostradamus 654

On Wed, 12 Sep 2001 13:58:27 +0200, sslug@sslug (Bjørn
Rydén) wrote:

>Jeg har set den blive sendt rundt en del nu - og jeg må indrømme jeg tror den er fake.

Den er skrevet af en canadier ved navn Neil Marshall i 1997 som et
bevis på, at hvis man skriver tilstrækkelige mængder tåget vrøvl, vil
nogen på et tidspunkt kunne få noget af det til at passe på faktiske
begivenheder. Det tog kun 4 år.

Sidste sætning er i øvrigt helt falsk.

(Kilde: dagens JP)

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.