Subject: SV: Ang. Forstædernes Webbank & Netscape/Mozilla 6.x
Date: Mon, 17 Sep 2001 10:20:57 +0200
From: Jean Dan Nielsen <sslug@sslug>
To: "'sslug@sslug'" <sslug@sslug>

Hej Jacob

Der bliver ikke arbejdet mere på at Netscape/Mozilla kan komme til at
fungere på denne version af webbank. Der vil på den nye version af webbank
slet ikke kunne bruges Netscape/Mozilla. Dette er ikke meget at arbejde med
i dit tilfælde, men det er sådan de har valgt at lave det.

Med venlig hilsen

Jean Dan Nielsen
Pc - Service support
Bankernes EDB Central