Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, Sep 17, 2001 at 11:02:43AM +0200, Dacobi Coding wrote:
> Hej folkens!
>
> Jeg har lige fået nedenstående svar fra BEC hvilket
> ligesom har fastslået at jeg skal til at skifte til en anden
> bank der ikke benytter BEC!

Jeg bruger også forstædernes bank. Hvis de holder op med at
supportere linux, så vil jeg skifte bank. Jeg tror faktisk
jeg vil fortælle dem det. De har et godt tilbud til
studerende, men deres webbank skal virke med browsere.

ion++

--

A picture always lies...