Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Monday 17 September 2001 11:12, you wrote:

> Jeg bruger også forstædernes bank. Hvis de holder op med at
> supportere linux, så vil jeg skifte bank. Jeg tror faktisk
> jeg vil fortælle dem det. De har et godt tilbud til
> studerende, men deres webbank skal virke med browsere.

Jeg er også meget glad for forstædernes bank, og deres
tilbud til studerende, men som du også siger, hvis
man ikke kan bruge deres webbank kan det jo ligesom
være ligemeget :(

Tror du virkelig at man kan få noget ud
af at ringe til dem?
I så fald skal det da ikke blot være til ens egen afdeleing,
men nærmere til en hovedafdeling eller noget?