Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

> Tror du virkelig at man kan få noget ud
> af at ringe til dem?
> I så fald skal det da ikke blot være til ens egen afdeleing,
> men nærmere til en hovedafdeling eller noget?

Måske begge dele, men hvis vi nu hver for sig alle sammen
henvender os til vores lokale afdeling og hører om det er
rigtigt at de i fremtiden ikke vil supportere netscape
men kun internet explorer, og så fortælle dem at hvis
din webbank ikke fungerer finder du dig tvunget til at
skifte til en anden bank.

Hvis der kommer en 5-10 henvendelser i hver filial, og
de alle spørger hovedkvarteret, så burde hovedkvarteret
opleve at deres kunder er bekymret. Om det så vil få dem
til at ændre deres syn, ja det er jo noget andet. Vi kunne
jo fx. fortælle dem at xx bank har et system der virker,
og at vi bliver tvunget til at skifte til den og den
bank. Jeg vil mene at en navngiven konkurent er bedre
end at sige at du vil skifte. Fordi

du har allerede nu sat dig ind i hvad andre banker kan
Du kan skifte hurtigt, og skal ikke først lede efter
en løsning.

En anden mulighed er at slå på at de skal bare bruge
standarterne, og så vil det virke for dig også, og måske
endda også for blinde og svagtseende.

Hvad vil de gøre nu her hvor microsoft ikke længere må
distribuere java ??
Hvorfor kan de ikke bare lave en hjemmeside der bruger
almindelig httpS til det ??

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html