Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Monday 17 September 2001 14:14, you wrote:

> Jeg har nu chekket jydskebanks hjemmeside i opera.
> Deres webbank ser ud til at virke. Faktisk reklamere
> de direkte med at deres webbank virker i alle browsere.

Ok, så tror jeg at jeg vil ringe til min afdeleing og pointere
at de indirekte er igang med at tvinge mig over til en af deres
konkurenter.
Jeg kender også en anden gut som bruger forstædernes
som jeg vil overtale til at ringe.

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/