Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Monday 17 September 2001 14:20, you wrote:

> Amagerbanken siger jo officielt at de understøtter netscape
> under linux. Er der nogen risiko for at de vil undlade denne
> support i fremtiden?

Jeg ved ikke med amagerbanken specifikt, men sådan som jeg
forstår det svar jeg fik fra BEC (kig evt. på min oprindelige post)
vi de ikke understøtte nogle former for netscape i fremtiden.
Så vis det er sandt, og hvis amagerbanken benytter BEC til
deres webbank så vil netscape vel højst sansynligt ikke
være supportet i fremtiden...?

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/