Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

> Hvis der kommer en 5-10 henvendelser i hver filial, og
> de alle spørger hovedkvarteret, så burde hovedkvarteret
> opleve at deres kunder er bekymret.

Hvis I klager så send klagen skriftligt. Jeg har selv arbejdet med support
på homebanking, og oplevet at der ikke kom meget respons på at vi sagde at
mange kunder klagede over dit eller dat. Til gengæld oplevede jeg flere
gange at en skriftlig klage fra en kunde fik en filialdirektør op af
stolen - med det resultat at fejlene blev rettet.

Søren