Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Keld, jeg er bange for at amagerbanken bruger

For kigger man på 'info' for deres webbank, er der en applet der hedder "BECWeb4a.jar"

-- netscape, 'page info' --
http://login.amagerbanken.net/
            Applet: dk.bec.webbank.clientDS.Main.class
            Applet: BECWeb4a.jar
            Applet: WEBBANK
            Image: http://login.amagerbanken.net/BankData/00002/Images/1
--

(det gælder også min bank, 'Københavns Andelskasse', suk)

- Niels