Brev til bank

Nu opfordrer jeg jo ikke ligefrem folk til at bebyrde bankerne med email,
men jeg har sendt nedenstående.

/Ole

Subject: Bankskifte

Jeg overvejer at skifte pengeinstitut. Men markedet for pengeinstitutter
er blever stort og på mange punkter uoverskueligt. Det vigtigste punkt for
mig er, at jeg kan benytte banken hjemmefra. Da jeg ikke har underlagt mig
Microsofts monopol, har jeg valgt Linux som mit operativsystem.

Derfor vil jeg gerne vide, om I har et samarbejde med Microsoft om at
udelukke kunder fra at benytte andet end Microsofts software op mod jeres
netbank eller om I giver kunderne en reel frihed til selv at vælge deres
software, således at jeg kan benytte andre webvisere end Microsofts?

På forhånd tak for svaret.

Med venlig hilsen

Ole Tange

sslug@sslug