Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

In article <sslug@sslug>, Dacobi Coding wrote:
>  Hej folkens!
>
>  Jeg har lige fået nedenstående svar fra BEC hvilket
>  ligesom har fastslået at jeg skal til at skifte til en anden
>  bank der ikke benytter BEC!
>
>  Spørgsmålet er da, hvilke banker benytter ikke BEC?

Jeg søgte lige på www.bec.dk og fandt denne liste:

Amagerbanken
Arbejdernes Landsbank
Danske Andelskassers Bank
De Mindre Pengeinstitutters Dataformidling
DiskontoBanken
Finansbanken
Foreningen Mindre Pengeinstitutter
Forstædernes Bank
GrønlandsBANKEN
Haandværkerbanken
Hvidbjerg Bank
Lokalbanken i Nordsjælland
Lollands Bank
Lægernes Pensionsbank
Midtbank
Morsø Bank
Møns Bank
Nordvestbank
Pen-Sam Bank
Ringkjøbing Bank
Roskilde Bank
Salling Bank
Sammenslutningen Danske Andelskasser - SDA
SkandiaBanken
Skælskør Bank
Totalbanken
Vendsyssel Bank
Vestjysk Bank
Vinderup Bank
Vordingborg Bank

Dem kan vi nok godt regne med at de bruger BEC så.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk