Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

In article <sslug@sslug>, Dacobi Coding wrote:

>  Jeg går udfra at du bruger Netscape 4.7.x?
>  Problemet er jo at de ikke understøtter Netscape 6.x,
>  og at de i fremtidige versioner slet ikke
>  vil supporte netscape.

Nu har jeg skrevet til BEC for at få en 100% bekræftelse på dette, får
jeg det, så sender jeg et brev til min bank om at jeg skifter, hvis det
holder op med at virke.

Lidt en skam da jeg lige er skiftet til Amagerbanken...

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk