Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, 17 Sep 2001, Danni Finne wrote:

> Det har jeg også spurgt mig selv om mange gange...
>
> Er der egentlig en god grund til at de vil benytte java og ikke
> 'almindeligt' https ?

Så vidt jeg har forstået, så vil man gerne kunne authentificere brugere
uden at være afhængige af, om der bliver fundet sikkerhedshuller i SSL.
Derfor laver man i java noget kryptering, som bagefter pakkes ind SSL.

/Ole
--
Få virksomheder til at tage softwarepatenter alvorligt:
Vær med i genfors-projektet.