Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Det er tilsyneladene sikkert & vist.

Jeg ringede til deres supportlinie (i dag) da jeg længe har været irreteret over
at noget funktionallitet var forsvundet.

De to svar jeg fik var.

1) Prøv at skifte til Netscape 4.08
2) Det er lidt ligemeget, da vi i løbet af 6 til 8 mdr, kun vil suppoterer
MSIE (java). Dem der har taget beslutningen er godt klar over at det
kommer til at koste kunder, da både Mac & Linux folket sandsyligvis
vil skifte.

Så jeg vil også forfatte et brev til bin bank (Københavns Andelskasse)
om at de i fremtiden vil komme til at hånterer mine giro & overførsler
mannuels (de gør det i dag gratis)

Skal vi have fat i Computerworld, og hame dem til at skrive en artikkel
om "BEC planlægger at udelukke kunder der ikke bruger Microsoft"
eller "BES satser nu ensidigt (enøjet) på Microsoft produkter".

Vi bør da også kontakte Mac folket, og brokke os sammen med dem.
--

Og så lige det der super spørgsmål:
"Hvilke banker bruger _IKKE_ BEC " (og har en netbank der køre på Linux)"

(hvad med SEB ??)

- Niels