Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, 17 Sep 2001 19:32:00 +0200, Niels Svennekjær
<sslug@sslug> wrote:

>Det er tilsyneladene sikkert & vist.
>
>Jeg ringede til deres supportlinie (i dag) da jeg længe har været irreteret over
>at noget funktionallitet var forsvundet.
>
>De to svar jeg fik var.
>
>1) Prøv at skifte til Netscape 4.08
>2) Det er lidt ligemeget, da vi i løbet af 6 til 8 mdr, kun vil suppoterer
>MSIE (java). Dem der har taget beslutningen er godt klar over at det
>kommer til at koste kunder, da både Mac & Linux folket sandsyligvis
>vil skifte.
>
>Så jeg vil også forfatte et brev til bin bank (Københavns Andelskasse)
> [...]

Jeg ved ikke 100% med Jyske Bank men jeg har aldrig haft problemer med
at bruge deres netbank.

Jeg kom lige til at tænke på en ting ... der er noget i denne verden
der er omvendt.
Jo mere fokus vi (og medierne) har sat på linux - jo mere virker det
som om forskellige offentlige instanser og service udbydere (herunder
banker) satser på Microsoft ..

Bare en tanke - ved ikke om det rent faktisk forholder sig sådan

Gitte