Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, Sep 17, 2001 at 07:37:27PM +0200, Gitte Wange wrote:

> Jeg kom lige til at tænke på en ting ... der er noget i denne verden
> der er omvendt.
> Jo mere fokus vi (og medierne) har sat på linux - jo mere virker det
> som om forskellige offentlige instanser og service udbydere (herunder
> banker) satser på Microsoft ..
>
> Bare en tanke - ved ikke om det rent faktisk forholder sig sådan

jeg synes ikke vi er så meget i medierne som vi har været...
Vi er nok heller ikke en Johnny-come-lately så meget længere.

Men Linux er nu rimeligt veletableret på serverside, og stærkt
frem andre steder. Vi har blot ikke nyhedens interesse længere.

Hilsen
keld