Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Monday 17 September 2001 19:32, you wrote:
> Det er tilsyneladene sikkert & vist.
>
> Jeg ringede til deres supportlinie (i dag) da jeg længe har været
> irreteret over at noget funktionallitet var forsvundet.
>
> De to svar jeg fik var.
>
> 1) Prøv at skifte til Netscape 4.08
> 2) Det er lidt ligemeget, da vi i løbet af 6 til 8 mdr, kun vil suppoterer
> MSIE (java). Dem der har taget beslutningen er godt klar over at det
> kommer til at koste kunder, da både Mac & Linux folket sandsyligvis
> vil skifte.

Ja BEC er klar over at det kommer til at koste kunder, men tror
I den er sevet ind hos de ansvarlige i de forskellige banker?
Min opfattelse er at bankerne blot har tegnet en kontrak med
BEC, og at de så forventer at de klarer resten.
Hvis man da kunne komme i kontakt med de ansvarlige
i bankerne og forklare dem situationen (at de 100% sikkert vil miste kunder),
tror i så ikke at de vil revudere deres kontrakt med BEC?
Eller blot lægge pres på BEC for at få dem til at vælge en
crossplatform løsning?

> Så jeg vil også forfatte et brev til bin bank (Københavns Andelskasse)
> om at de i fremtiden vil komme til at hånterer mine giro & overførsler
> mannuels (de gør det i dag gratis)

God ide!
Jeg har personligt tænkt mig at ringe til Forstædernes banks hovedkontor
i morgen med henblik på at komme i kontakt med en højere IT ansvarlig.

> Skal vi have fat i Computerworld, og hame dem til at skrive en artikkel
> om "BEC planlægger at udelukke kunder der ikke bruger Microsoft"
> eller "BES satser nu ensidigt (enøjet) på Microsoft produkter".

Endnu en god ide. Er der nogle der er gode til at formulere sådan noget,
som har tid/lyst?

> Vi bør da også kontakte Mac folket, og brokke os sammen med dem.

Har Mac folket brugergrupper på samme plan som sslug?

> Og så lige det der super spørgsmål:
> "Hvilke banker bruger _IKKE_ BEC " (og har en netbank der køre på Linux)"

Jyskebank virker tilsyneladende fint i Mozilla.
De har en demo på deres hjemmeside hvor de også
reklamere med at den kan bruges (stor set) med alle browsere.

(her er demoen: http://www.jyskebank.dk/41256639003E1CEE/Alldocs/Jyskenetbank)

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/