Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Dacobi Coding wrote:

> Har Mac folket brugergrupper på samme plan som sslug?
Det har de givetvis, men jeg ved ikke hvor helhjertet deres støtte
bliver. Efter MS købte en del af Æblet har de jo fået Explorer med til
MAC'en. Min MAC kollega fortalte mig glædestrålende at nu kunne han
komme næsten overalt på nettet uden problemer... suk!

Hilsen
Klaus V. Slott