presse og linux (WAS) hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

> Jeg kom lige til at tænke på en ting ... der er noget i denne verden
> der er omvendt.
> Jo mere fokus vi (og medierne) har sat på linux - jo mere virker det
> som om forskellige offentlige instanser og service udbydere (herunder
> banker) satser på Microsoft ..

Måske rigtig. Men min fornemmelse er at linux er ligeglad med pressen. Bedøvende
ligeglad. Jeg har lige købt for adskillige 100 k kr. software CAD/CAM til styring af
maskiner, hvor fremtidige versioner var planlagt til linux. Dertil skal siges at
flere blev adspurgt. En havde en fungerende CAD/CAM til linux men desværre ikke
understøttede min maskine, en var windown fanatiker, en unixpayware ( CATIA ) som
ikke ville høre om linux. Mit valg faldt på den, som ville understøtte linux i
fremtiden. Så der begynder at ske ting og sager på payware siden til linux. Og så
kommer resten nok af sig selv, med presse eller ej.

Lars Brandi Jensen
http://www.abj.dk