Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, 17 Sep 2001, Emil S. Hansen wrote:

> Nåå Gitte, vi er nok i det paranoide hjørne i dag hva?

Jeg tror der ligger meget i at det er dyrt at
vedligeholde [1] flere forskellige Java-agtige veje i i
server-systemet. Og specielt i en situation hvor MS IE
har smadret de fleste alternativer.

Diskussionen er lidt for klassisk.....
"Jamen - 98% af vores brugere anvender MS IE"
"Ja tak - Jeres hjemmmeside virker jo ikke med andre browsere"

[1] og snak helst ikke om at kunne overskue sikkerheden...

Først ignorerer de os
Så gør de nar af os
Så bekæmper de os
Og så vinder vi