Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, Sep 17, 2001 at 10:49:19PM +0200, Peter Toft wrote:
> Jeg tror der ligger meget i at det er dyrt at
> vedligeholde [1] flere forskellige Java-agtige veje i i
> server-systemet. Og specielt i en situation hvor MS IE
> har smadret de fleste alternativer.

Hvilket lyder som en meget sund og voksen forretningspolitik. Hvis jeg
skal bruge X kr. på at holde på Y kunder, jeg tjener Z kr. på Y kunder og
Z<X, jamne så bruger jeg bare ikke de penge. Dette er jo ikke hele
sandheden [1] men en stor del af den.

[1] Hvis Y kunder kan få mig til at miste yderlige W kunder, eller give
mig dårlig omtale, så er de måske værd at holde på aligevel. Blandt
andet.
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.