Re: [MISC] idg forlag og lynx

Thomas soerensen <sslug@sslug> writes:

> hej alle er der en af jeg der har proevet idgforlags hjemme side
> med lynx? hvis ikke og i ikke har andet at lave og gerne vil se

Bah, den kan da læses.

For to år siden var www.kkb.bib.dk (Københavns Kommunes Biblioteker)
virkelig slem. Det var slet ikke til at finde noget som helst, og alt
var bare "[LINK]" til forskellige framesets.

I dag er den faktisk ret brugbar, dog med enkelte småfejl. (Men jeg
skal ikke tale for højt, den side jeg for penge for at udvikle er ikke
for god).

[ Det er faktisk under et år siden at jeg egentligt gik fra primært at
bruge  tekstbaserede browsere til at bruge en mozilla-variant ]

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix