Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, 17 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> Jeg tror der ligger meget i at det er dyrt at
> vedligeholde [1] flere forskellige Java-agtige veje i i
> server-systemet. Og specielt i en situation hvor MS IE
> har smadret de fleste alternativer.

Kan det virkeligt være rigtigt, at der ikke er en mindste fællesnævner for
alle JVM'er (og JVM-kompatible VM'er)?

Hvis der er det, så skal man vel blot vedligeholde een version skrevet til
den mindste fællesnævner.

Java: Write-once Run-every^H^H^H^H^Hsomewhere.

/Ole
--
Få virksomheder til at tage softwarepatenter alvorligt:
Vær med i genfors-projektet.