Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Mon, Sep 17, 2001 at 21:00:37 +0200, Klaus S. Madsen wrote:

> Nope... Det er Microsofts JVM de downloader, saa den vil naturligvis
> kunne goere ting som en normal Java ikke kan.

Er du sikker, jeg har ellers læst i flere blade at der IKKE vil
vær MS-JVM  længere, og at man så selv skal downloade noget
for at få Java på MSIE6.

Og så snart man begynder at kalde det noget andet, og det kun virker
med microsoft, så er det indlysende at det kun virker med windows,
og så kunne bankerne ligesågodt anvende activeX eller
windows programmer.