Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tuesday 18 September 2001 00:59, you wrote:

> Kan det virkeligt være rigtigt, at der ikke er en mindste fællesnævner for
> alle JVM'er (og JVM-kompatible VM'er)?
>
> Hvis der er det, så skal man vel blot vedligeholde een version skrevet til
> den mindste fællesnævner.
>
> Java: Write-once Run-every^H^H^H^H^Hsomewhere.

Ovenstående er jo sandt nok, men MickyShaft har PLANLAGT denne
situation i lang tid! Det passer jo perfect ind i deres "Evil Sheme" at
deres "Java" bliver opfattet som standart og at den, værende ukompatible med
rigtig java, totalt ødelægger den originale ide med Java.

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/