Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tue, Sep 18, 2001 at 06:13:37AM +0200, Frank Damgaard wrote:

> Er du sikker, jeg har ellers læst i flere blade at der IKKE vil
> vær MS-JVM  længere, og at man så selv skal downloade noget
> for at få Java på MSIE6.
Jeg har proevet at koere Windows XP paa min computer, og da jeg foerste
gang skulle se en side med noget Java paa, mener jeg at den downloadede
Microsoft VM (J'et var for meget i foerste mail). Jeg er ikke 100%
sikker, men saa 99% da...

> Og så snart man begynder at kalde det noget andet, og det kun virker
> med microsoft, så er det indlysende at det kun virker med windows,
> og så kunne bankerne ligesågodt anvende activeX eller
> windows programmer.
Jep. Lige bortset fra at ActiveX rent faktisk kan komme til at virker
under konqueror ;-) Det er "bare" noget med at saette sig ned med en
Wine og en ActiveX komponent, og fikse de problemer der maatte vaere ;-)