Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Emil> On Mon, Sep 17, 2001 at 10:49:19PM +0200, Peter Toft wrote:
> [...]

Man kunne også nøjes med at bruge rigtig Java, der kan køres med Suns JDK.
Der er Java Plugins til MSIE.

Emil> Hvilket lyder som en meget sund og voksen forretningspolitik. Hvis jeg
Emil> skal bruge X kr. på at holde på Y kunder, jeg tjener Z kr. på Y kunder og
Emil> Z<X, jamne så bruger jeg bare ikke de penge. Dette er jo ikke hele
Emil> sandheden [1] men en stor del af den.

X kan da ikke være mere end prisen for fx et par reklamespots på TV2.
Og prisen X skal fordeles mellem mange banker.

Emil> [1] Hvis Y kunder kan få mig til at miste yderlige W kunder, eller give
Emil> mig dårlig omtale, så er de måske værd at holde på aligevel. Blandt
Emil> andet.

Ja.

--
   Niels Elgaard Larsen