Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tue, Sep 18, 2001 at 06:13:37 +0200, Frank Damgaard wrote:

> Er du sikker, jeg har ellers læst i flere blade at der IKKE vil
> vær MS-JVM  længere, og at man så selv skal downloade noget
> for at få Java på MSIE6.

Jeg havde lige gang i windows og MSIE og checkede med microsoft's
hjemmeside.
Det er JVM machine, men der er nogle specielle aftaler med Sun
omkring Java og kompatibilitet mv.
Derudover gælder det kun version 1.1.4 (kompatibilitet) mv.

Microsoft må dog ikke bruge Sun's Java-trademark udgave.

Så egentlig burde bankerne blot holde sig til ikke at bruge
MS-udvidelser af Java, og huske på at bla. filnavne ikke nødvendigvis
hører til på et C:, D:, system..., og at det måske er et flerbrugersystem.