Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tue, Sep 18, 2001 at 03:58:01PM +0200, Frank Damgaard wrote:
> Så egentlig burde bankerne blot holde sig til ikke at bruge
> MS-udvidelser af Java, og huske på at bla. filnavne ikke nødvendigvis
> hører til på et C:, D:, system..., og at det måske er et flerbrugersystem.
Det er skaegt, for det var ellers en af de ting som jeg blev overrasket
over virkede da jeg koerte min Webbank fra Linux. Den fandt nemlig selv
ud af at gemme underskrifts filen i /home/ksm/.netscape/WEBBANK/.... Og
det er selvom min bank ogsaa bruger BEC (jeg har Roskilde Bank).

Tilgengaeld er jeg lidt skuffet over at den foreslaar c:\ paa en Windows
maskine. Der ville "My Documents" eller lign. vaere bedre... Men det kan
vel vaere i erkendelse af at Windows _ikke_ er et flerbruger system...
Heller ikke Win2k.