Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Monday 17 September 2001 22:57, you wrote:

> Hvilket lyder som en meget sund og voksen forretningspolitik. Hvis jeg
> skal bruge X kr. på at holde på Y kunder, jeg tjener Z kr. på Y kunder og
> Z<X, jamne så bruger jeg bare ikke de penge. Dette er jo ikke hele
> sandheden [1] men en stor del af den.
>
> [1] Hvis Y kunder kan få mig til at miste yderlige W kunder, eller give
> mig dårlig omtale, så er de måske værd at holde på aligevel. Blandt
> andet.

Det koster efter min opfattelse ikke mere at lave en crossplatfrom løsning
fremfor en OS specifik. Og hvis det gør i en given situation vil jeg påstå at
det er det pågældende firma man har ansat der ikke ved hvad de laver.

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/