Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tuesday 18 September 2001 17:52, you wrote:

> Velkommen til den virkelige verden.

Øv! den har jeg prøvet at undgå i lang tid! :(

> And the other part of your brain is missing.

Jeg har slet ikke nogen hjerne.
Jeg er en maskine er omsætter algotrimer til C++ kode,
og bruger koffein som brændstof :)

Min pointe er at når jeg programerer kan den samme
kode (somregel) kompiles uden ændringer på
de fleste OS'er.
Det gælder jo bare om at finde de rigtige libs, etc,
og jeg fatter simpelthen ikke at det kan være så
svært for resten alle de MickyShaft Only firmaer
der findes der ude...?

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/