Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

On Tue, Sep 18, 2001 at 06:16:44PM +0200, Dacobi Coding wrote:
> Øv! den har jeg prøvet at undgå i lang tid! :(

Tro mig, den anden idealistiske verden er også meget sjovere!

> Min pointe er at når jeg programerer kan den samme
> kode (somregel) kompiles uden ændringer på
> de fleste OS'er.

Programmering er jo en ufattelig lille del af et udviklingsprojekt,
rundt regnet 10%. Aftestning er en lidt størrer del, og hvis du skal
understøtte flere platforme, jamen så skal du også teste på flere
platforme.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.