Re: [MISC] Ny orm?

On Tue, Sep 18, 2001 at 17:48:04 +0200, Klaus S. Madsen wrote:

> Jepper...
>
> http://slashdot.org/article.pl?sid=01/09/18/151203&mode=thread

Og der stod:

'' Update Web servers compromised by this worm apparently attach a
   "readme.eml" to all web pages served... and due to a bug in IE5, '
   it will automatically execute the file! Yay Internet Explorer!
''

Hmm, det vil sige spredning også fra MSII server -> MSIE5 -> MSII server

Nåh efterhånden er jeg glad for at jeg også har installeret Mozilla på
windows :)
MSIE egner sig efterhånden mest til lukkede og sikrede lokalnet.....

Den nye orm/virus må være mere agressiv en den gamle, da selv jeg har
fået den i log'en på apache de korte øjeblikke jeg er på nettet med ISDN.