Re: [MISC] Ny orm?

On Tue, Sep 18, 2001 at 09:40:13PM +0200, Frank Damgaard wrote:
> Hmm, det vil sige spredning også fra MSII server -> MSIE5 -> MSII server
Jeps. Det er nemlig paent smart.

> Nåh efterhånden er jeg glad for at jeg også har installeret Mozilla på
> windows :)
> MSIE egner sig efterhånden mest til lukkede og sikrede lokalnet.....
Jeg tror at den spoerger foerst om man vil aabne den, men der vil de
fleste jo bare trykke ja... Selv om det lader til at den ene person her
paa kollegiet, som har vaeret inde paa en inficeret maskine
(greatbuyusa.com), rent faktisk ikke har forsoegt at inficere nogen
maskiner, eller ogsaa holder den sig bare inden for samme subnet
(10.x.x.x), saa jeg ikke faar det at se i squid loggen...