Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Emil> On Tue, Sep 18, 2001 at 03:29:10PM +0200, Niels Elgaard Larsen wrote:
Emil> Hvilket lyder som en meget sund og voksen forretningspolitik. Hvis jeg
Emil> skal bruge X kr. på at holde på Y kunder, jeg tjener Z kr. på Y kunder og
Emil> Z<X, jamne så bruger jeg bare ikke de penge. Dette er jo ikke hele
Emil> sandheden [1] men en stor del af den.

Emil> Og du tror måske at firmaere reklamere fordi de har penge tilovers, og
Emil> ikke for at skaffe flere kunder?

Nej, jeg tror at firmaer bruger penge på reklamer bl.a. for at skaffe nye
kunder. Hvis det koster X kr i reklameudgifter at skaffe Y nye kunder så kan
man vel også bruge X kr på at beholde Y linuxbrugere som kunder.

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>