Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Emil> On Tue, Sep 18, 2001 at 06:16:44PM +0200, Dacobi Coding wrote:
> [...]

Emil> Tro mig, den anden idealistiske verden er også meget sjovere!

Emil> Programmering er jo en ufattelig lille del af et udviklingsprojekt,
Emil> rundt regnet 10%. Aftestning er en lidt størrer del, og hvis du skal
Emil> understøtte flere platforme, jamen så skal du også teste på flere
Emil> platforme.

Ikke hvis platformen er Suns JDK.
Jeg forlanger ikke at de skal teste på Linux eller med Konqueror.
Men hvis BEC bare sørgede for at det virkede med Suns JDK på fx Windows, så ville
jeg være tilfreds.

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>