Re: [MISC] MandrakeLinux 8.1 Release Candidate 1 er ude

kim schulz wrote:

> Det kan siges at installetionen er blevet lidt mere optimeret, og at de
> har fjernet de bugs jeg hidtid har mødt.
>
> Igen har Mandrake Scoret toppoint hos mig.

og inden alle bliver for glade kommer her lige lidt nyheder fra
Mandrake:
DO NOT CONFIGURE YOUR PRINTER IN RC1 Installer, there is an unresolved
symbol in one of the testmodules that will halt the installer, ALSO MAKE
A BOOTDISK

så helt bugfri er den ikke!

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder