Re: [MISC] Fejllæsning af CD

Hejsa,

> HP (og andre ?) bruger et format (multi-session) der hedder DirectCD
> eller sådan noget, og det har netop denne herlige egenskab :-(
> Såvidt den sparsomme doc. (der ikke henvender sig til folk der faktisk
> ved noget...) - så kan man kun bruge sådanne CD'er på den maskine der
> har brændt den. Faktisk er det lidt bedre, men det er svjv kun i W2K
> maskiner der er held i sprøjten.
Fantastisk! :o)

> Få den brændt over (på en W2K-box) til noget der duer !
> Jeg sidder med en sådan i Gladsaxe (arbejde), hvis det ikke haster helt
> vildt, kan jeg evt. prøve hvis du kan levere skiven her ?
Sikke en service! Jeg kender faktisk en, der ligger inde med
en W2K maskine med brænder; men den maskine det blev prøvet
på idag havde bare ikke en.
Ellers tusinde tak!
Jeg ville bare høre om, der rent faktisk var en forklaring.
Det var der så...
Nu har jeg bare fået endnu mere afsky for M$ platformen
efter den historie!

Takker,
 Martin E. Nielsen