Svar fra forstædernes bank [WAS] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Hej folkens!

Jeg har lige snakket med en gut fra forstædernes IT afdeling,
og han var _MEGET_ overrasket over at høre at BEC ikke vil supporte
Netscape i fremtiden.
Han synes desuden også at det ville være en dum måde at miste kunder
på og lovede mig at undersøge det nærmere.
Han har min email har lovet at give mig besked når han ved mere om
hvad der foregår.

Hvis der er andre kunder fra forstædernes bank der ønsker at
bruge Netscape i fremtiden vil jeg anbefale jer også at ringe,
så de får et indtryk af der er en del kunder der benytter Netscape.

Jeg ringede til deres hovedkontor (43 96 17 20) og forklarede dem
situationen og at jeg allerede havde snakket med BEC.
Hun fik mit nummer og sagde at hun ville bede en person
med mere erfaring på området om at ringe til mig, hvilket
skete inden for 3 timer.

Mvh Jacob Kolding

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/