Re: [MISC] Svar fra forstædernes bank [WAS] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

> Jeg har lige snakket med en gut fra forstædernes IT afdeling,
> og han var _MEGET_ overrasket over at høre at BEC ikke vil supporte
> Netscape i fremtiden.
> Han synes desuden også at det ville være en dum måde at miste kunder
> på og lovede mig at undersøge det nærmere.
> Han har min email har lovet at give mig besked når han ved mere om
> hvad der foregår.

Hvad hed han ??

> Hvis der er andre kunder fra forstædernes bank der ønsker at
> bruge Netscape i fremtiden vil jeg anbefale jer også at ringe,
> så de får et indtryk af der er en del kunder der benytter Netscape.

Jeg overvejer at henvende mig i min lokale afdeling,
jeg skal alligevel have lavet nogle PBS tilmeldinger og
de svarer ikke paa email henvendelser.

ikke daarligt, men hvad hed manden ??

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html