Re: [MISC] Hvorfor er det m est IIS det går ud over?

On Thu, Sep 20, 2001 at 05:17:32PM +0200, Frank Damgaard wrote:
> Jeg vil tro apache har flere features end IIS, men det kommer jo
> an på hvordan man definerer "features" (= bells & whistles?)

Ja, men alle disse dejlige features som Apache har, har Apache via
moduler og tredjeparts produkter. Så når der er et sikkerheds brud i et af
disse tredjeparts produkter, så tæller det ikke som et sikkerhedshul i
Apache. Sagen er jo lidt en anden med IIS hvor et hul i et modul bliver
set af de fleste folk som et hul i IIS eller måske lige frem Windows.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.