Re: [MISC] hvilke banker bruger _IKKE_ BEC?

Dacobi Coding <sslug@sslug> skrev:

> De har en demo på deres hjemmeside hvor de også reklamere med at den
> kan bruges (stor set) med alle browsere.

Hvad demoen ikke fortæller er, at der skal bruges et eller andet Java
til at logge ind med et bruger-id. Det stiller vist[1] ikke så store
Java-krav som øvrige netbanker, men en fungerende Java er altså stadig
påkrævet.

Anders.

Footnotes:
[1]  Jeg er endnu ikke skiftet til Jyske Bank, så jeg har ikke prøvet
det i praksis.