Re: [MISC] Mail Virus Scanner

Jesper Moerk wrote:

> Hej alle
>
> Jeg ved ikke rigtig hvor dette spørgsmål hører til, men hvilken virus
> scanner er den bedste at bruge under linux til at scanne indkomne
> mail-attachments, inden de bliver afleveret.

Jeg var, i al beskedenhed, med til at lave foreløberen
til http://www.amavis.org, men jeg har ikke fulgt med i,
hvordan det virker i dag.

Det kræver en selvstændig mailscanner til de løse
filer, når de er blevet de-attached, der er henvisninger
til sådanne dér. Vi bruger virusscan (McAfee)
fra http://www.nai.com

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08