Ingen Nimda angreb?

Nu fik jeg lige lidt tid til overs og kiggede derfor i log-filerne fra min Apache-server - og resultatet er overraskende, synes jeg.

Siden mandag, den 17/9, kl. 00:00, har vi haft 0 (nul) Nimda angreb (men ca. 170 Code Red) - er det ikke ret usandsynligt?
Jeg har kigget i både error_log og access_log, uden at finde noget - jeg har lavet nogle "fake" requests og de dukker godtnok op. Er vi bare heldige?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
Uffe R. B. Andersen - mailto:sslug@sslug