Re: [MISC] den blaa avis og lynx

Thomas soerensen told the rest of sslug.misc:

> hej er der noget af jer der ved hvordan den blaa avis er sammen med lynx
> jeg mener at vide at den er ligesaa syg som drs

Den er værre. Med Lynx får jeg en eller anden VB fejlmeddelse hver gang så
det er ikke kun et midlertidigt problem. Samtidig kan jeg sidde med f.eks.
Konqueror og det virker fint.

--
 H e n r i k   B o e g h    ^ http://henrik.boegh.net/
 Derlin @ #Linux.dk/Undernet : http://irc.linux.dk/