Re: [MISC] canceled messages

E. Sjørlund wrote:
> Jeg har for sjov tilmeldt mig control og control.cancel
> Nu dukker alle mulige og umulige meddelelser op med beskeden "cancel by
> original author"

Det kommer fra folk der sletter indlæg der har sendt, eller
som sletter og gensender et modificeret indlæg.

> De kommer på de lister, de sikkert oprindeligt a´var tiltænkt.
> Skal det køre på den måde?

Yeps. Ideen er vist at man i control.cancel kan se hvilke indlæg
der er slettet i hvilke grupper. Så kan man i princippet checke
at der ikke er nogen der sletter ens indlæg.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg