Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Alle er velkomne. Mødet er gratis for medlemmer af KLID og DKUUG
> såfremt man har tilmeldt sig på
> http://www.klid.dk/arrangementer/tilmelding.php3?eventid=1001005723
> SSLUG medlemskab gælder ikke som medlemsskab af KLID eller DKUUG.
> Entréen for andre er 50 kr, hvis man er tilmeldt. Det koster 50 kr ekstra,
> hvis man kommer uanmeldt. Tilmelding lukker 25. september.

Det her mener jeg, lægger op til noget debat.

At DKUUG ikke længere selv sponsorerer SSLUG's foreningsmedlemskab er
for så hvidt i orden. Det forhold var noget underligt
At DKUUG/KLID laver arangementer der koster penge er jo deres sag, så
det er jo
også i orden.

Men mit spørgsmål til Bestyrelsen er: Hvad laver en annonce fra en anden
forening på SSLUG-annouce. DKUUG kan måske også forsat søge efter
frivillig arbejdskraft til arangementer.

Dette her skal ikke ses som en derekte kritik af den pågældende indlæg.
Mere som oplæg til debat af SSLUG's forhold til DKUUG efter at vi ikke
længere er medlemmer.

--
-
Poul-Erik Andreasen