Re: [MISC] Ingen Nimda angreb?

At 18:19 21-09-2001 +0200, Allan Joergensen wrote:
> Siden mandag, den 17/9, kl. 00:00, har vi haft 0 (nul) Nimda angreb (men
> ca. 170 Code Red) - er det ikke ret usandsynligt?
> Jeg har kigget i både error_log og access_log, uden at finde noget - jeg
> har lavet nogle "fake" requests og de dukker godtnok op. Er vi bare heldige?

Det vil jeg mene. http://www.nowhere.dk/worms.shtml giver et meget godt
billede af hvorfor jeg mener det :)

Jeg fandt dem også til sidst - access_log for domænenavn og for forespørgsler direkte på IP-nummer er ikke den samme og det var det, der snød mig. Vi havde i perioden fra mandag, 17/9 kl. 00.04 til fredag eftermiddag haft ca. 6700 Nimda angreb.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
Uffe R. B. Andersen - mailto:sslug@sslug