Mangler et par Code Red

Hejsa

Jeg sidder lige og tester lidt på lidt code, og mangler
i den forbindelse et par linjers Code Red attacks fra
en eller anden venlig sjæls access_log.
Jeg ved godt at det lyder utroligt, men jeg har ikke
lige nogen selv.
Tror nok at det skyldes at jeg lige har geninstalleret
maskinen uden at have i tankerne at jeg skulle bruge
min gamle access_log. ;-)

Så hvis nogen lige har en linje eller 2. Gerne fra omkring
D. 30-8-2001 så vil jeg da gerne lige "låne"

M.v.h.

Kim Hermansen